Keramika kviečia pasinerti į atradimų pasaulį!
Kiekvienas vaikas yra kūrėjas, o vienas iš būdų išlaisvinti savo kūrybines galias − lipdymas iš molio! Tai pažintis su moliu, jo formomis ir tekstūromis, jo raiškos galimybėmis ir darbo technologijomis.
Formuodami molį, vaikai ne tik kuria, bet ir lavina svarbius įgūdžius – tobulėja jų lytėjimo ir regėjimo pojūčiai, ugdoma smulkioji motorika, stiprėja gebėjimas kūrybiškai mąstyti. Šiame procese natūraliai gimsta kantrybė ir džiaugsmas savo rankų darbu.
Kviečiame Jūsų mažylį nerti į keramikos pasaulį, kur kūrybos procese persipina patirtis ir pažinimas, džiaugsmas ir saviraiška.

Keramikos būrelyje vaikai pasinerią į stebuklingą molio pasaulį, kur kiekvienas prisilietimas virsta išskirtine kūrybine patirtimi.
IŠLAISVINKIME SAVO KŪRYBIŠKUMĄ!
ERDVINĖ VAIZDUOTĖ
Lipdydami trimačius objektus iš molio, vaikai lavina erdvinį mąstymą, gebėjimą vizualizuoti formas ir suprasti proporcijas.
KŪRYBINIS PASITIK ĖJIMAS
Kurdami unikalius molio dirbinius, vaikai stiprina pasitikėjimą savimi, išmoksta priimti sprendimus ir drąsiai eksperimentuoti, nesibaimindami klaidų.
SMULKIOJI MOTORIKA
Dirbdami su moliu, vaikai treniruoja pirštukų raumenis ir judesių tikslumą, kas tiesiogiai skatina smegenų vystymąsi.
NOJUS
Keramikos mokytojas
"Esu lengvai bendraujantis, pozityvus, kūrybingas ir įžvalgus vaikučių
keramikos mokytojas.
Meninės praktikos yra didžioji dalis mano kasdienybės: pradedant keramikos būreliais vaikams, baigiant parodine veikla. 2023 metais įgijau grafikos bakalauro laipsnį Vilniaus dailės akademijoje.
Svarbiausia tai, jog keramikos būreliuose lavinama vaikų smulkioji motorika. Pirmiausiai, pamokėlių metu mokomės, kaip pasigaminti primityvias formas kaip kamuoliukus, virveles ar blynelius. Tik vėliau panaudodami šias formas, galime suklijuoti sudėtingesnius objektus (sraiges, drugelius, gėles, puodelius ir pan.).
Man parodant užduotėlę – įkvėpiu vaikus kurti savo šedevrus. Tokios praktikos metu skatinamas kūrybiškumas, noras kurti objektus patiems, gilintis į technologiją ir kūrybinius procesus iš esmės."
