Lopšelis - darželis
"Mažieji stebuklai"
skirtas 1 - 6 metų amžiaus vaikams
„Mažųjų stebuklų“ darželio filosofija ir ugdymas remiasi visuminio ugdymo principais. Tai reiškia, jog kiekviena veikla, kuria užsiimame, ir tarpusavio bendravimas suteikia nuolatinę galimybę lavintis, atrasti naujus dalykus bei įtvirtinti tai, kas jau žinoma. Grupėje dirbantys pedagogai vadovaujasi humanistinės pedagogikos principais - gerbia kiekvieno vaiko asmenybę, vertina jo unikalumą, tiki pozityvia prigimtimi ir rūpinasi visapusiška vaiko gerove. Pagrindinė pedagogų darbo vertybinė nuostata yra ta, jog tik pats būdamas nuoširdus, kilnus ir siekiantis daugiau gali ir kitą paskatinti tapti tokiu. Todėl mums svarbu ne tik tai, ko mokome, bet ir tai, kokie esame.
Į grupes priimami rusakalbiai vaikučiai. Tai pat galima valandinė, kelių dienų ar pusdienių per savaitę priežiūra.
Nuolat dezinfekuojame ir kruopščiai valome visus darželio patalpose esančius paviršius. Turime ir muilo, ir rankų dezinfekavimo priemonių – Jūsų vaikai gali žaisti ir būti ugdomi saugiai.
"Mažieji stebuklai" ugdymo procese taikoma:
Reggio Emilia ugdymo filosofijos idėjos
Socialinio ir emocinio intelekto ugdymo programa Kimočis
Ugdymo turinys individualizuojamas pagal vaikų gebėjimus ir jų amžiaus tarpsnio ypatumus
Valdorfo pedagogikos elementai
-
Ypatingas dėmesys skiriamas darnių socialinių santykių plėtrai. Vaikai mokomi komunikuoti tarpusavyje bei su kitais žmonėmis, šis įgūdis laikomas pagrindiniu, leidžiančiu lengviau adaptuotis aplinkoje, laisvai joje veikti bei kurti. Ugdomas suvokimas, jog kiekvienas yra vertas pagarbos, pakantumo ir supratimo. Vaikui leidžiama pasijausti svarbia grupės dalimi, vertinama jo nuomonė bei skatinamas indėlis į bendrą gerovę.
-
Leisdami laiką mišrioje grupėje, kurioje kartu būna įvairaus amžiaus vaikai (nuo 2 iki 5 metų amžiaus), visi turi galimybę ugdytis ir tobulėti. Mažesnieji, stebėdami vyresniuosius vaikus, sparčiau formuoja savo įgūdžius, perima elgesio modelius. Tuo tarpu vyresni vaikai mokosi būti atidūs ir rūpestingi šalia esantiems, padėti kitiems.
-
Ugdymo procese vertinamas vaiko individualumas ir jo laisvė mokytis savu tempu, plėtoti prigimtinius polinkius ir įgyti autentišką patirtį. Pedagogo užduotis – stebėti ir analizuoti kiekvieno vaiko elgesį, asmenybę, pamatyti jo savitumą ir leisti susidurti su iššūkiais, atitinkančiais vaiko brandą ir gebėjimus.
-
Kviečiame paskaityti dažniausiai užduodamus klausimus.