daileDailės saviraiškos pamokėlėse vaikai dirba su įvairiomis medžiagomis (plastelinu, dažais, pieštukais, kreidelėmis, spalvotu popieriumi, folija, spalvotu smėliu, spalvotais akmenukais, šakelėmis, džiovintomis gėlėmis ir vaisiais, kriauklelėmis, sagomis, siūlais, spalvotomis plunksnelėmis, įvairiomis kruopomis, vielutėmis, moliu ir kt.) ir bando jas derinti.
Šių užsiėmimų pagalba vaikai ne tik lavina kūrybiškumą, bet ir mokosi skaičiuoti, modeliuoti, savarankiškai spręsti užduotis bei pasirinkti veiklą ir jos trukmę, ugdo pasitikėjimą savimi.

Dailės užsiėmimų metu dažnai pateikiami ruošiniai vienų ar kitų dirbinių kūrimui. Gauto ruošinio pagrindu vaikutis pradeda savo kūrybinį, „pasakišką” procesą. Tokiu būdu mažyliai patys sukuria savo pasakos personažą. Vaikas pasineria į pasaulį, kuriame sudarytos sąlygos harmoningai, natūraliai kūrybinio potencialo saviraiškai. Tokia veikla aktyvina vaikų mąstymo procesą, harmonizuoja emocinę būseną, nuima įtampą, formuoja priklausymo grupei jausmą bei socialinius įgūdžius. Užsiėmimų metu svarbu ne tik rezultatas, bet ir pats procesas, kaip vaikutis jaučiasi jo metu, ką patiria, išgyvena.

Dailės saviraiškos lavinimo pamokėlių mokytoja (5-6 m. vaikų grupėje) bendradarbiaus su teatro saviraiškos mokytoja, kurs bendrus projektus, kartu su vaikais gamins lėles, kitas vaidybai reikalingas priemones ir paskui su jomis vaidins. Tokia veikla lavins vaikų kūrybiškumą, fantaziją, būtinybę užbaigti pradėtą darbą, užtikrins veiklos tęstinumą ir suteiks vaikams pasitikėjimą savimi, kūrybos džiaugsmą.

Užsiėmimus veda psichologė, pasakų dirbtuvių „Permainų vėjas”
autorė Viktorija Grigorjeva.

Mokyklėlės pamokėlės

VIEW ALL

Pamokėlių tvarkaraštis

Peržiūrėti pamokėlių tvarkaraštį galite paspaudę mygtuką dešinėje!
TOP